Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

sobota, 19 marca 2016

NOMINACJA DO LIEBSTER AWARD #3 i #4


Co to jest? 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"



Moje odpowiedzi na pytania, zadane przez Druellę Malfoy z bloga http://druellaopowiada.blogspot.com

Za co bardzo dziękuję!

1.Gdybyś mogła być dowolną postacią fikcyjną przez jeden dzień, kogo byś wybrała?

Och to oczywiste, że chciałabym stać się czarodziejem, a ze względu na to, że jestem ciekawa jak to jest być osobą płci przeciwnej, to wybrałabym Draco Malfoya! 

2. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem?

Jako dziecko, chciałam zostać kasjerką. Uwielbiałam kasę fiskalną i ten taki pipacz… Emm… to znaczy to co się świeci i skanuje. Nie ważne, haha. 

3. Jaki jest najbardziej znienawidzony przez Ciebie pairing z HP?

Sevmione. Moim zdaniem, jest nie tyle co absurdalny, co mnie z lekka brzydzi. Pomijając fakt, że Snape kochał Lily, na czym opierała się fabuła książki, to taki stary facet i młodziutka kobieta? 

Oczywiście nie bierzcie mojej opinii do serca! Bo to tylko moje zdanie i niestety, ale mi to akurat nie odpowiada :D 

4. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?

Przyjaźń, no cóż, mam właściwie dwie najlepsze przyjaciółki. Z jedną przyjaźnię się już od dziesięciu lat, z tą drugą zaś już siedem. Po tak długim czasie trzymaniu z tymi dwoma, trudno mi zaklimatyzować się w innym towarzystwie. Nigdy nie otwieram się przed kimś tak bardzo jak przed nimi. Nawet w ogóle się nie otwieram. Nie potrafię sobie wyobrazić życia bez nich. Nigdy się nie kłócimy, rozumiemy się jak nikt inny, nie ma czegoś takiego jak wzloty i upadki. Jeżeli mam być szczera, to rzadko widzę, aby ludzie byli tak ze sobą związani jak my trzy. Często się kłócą, rozstają i wracają, jednak u nas nie ma czegoś takiego jak koniec. Niestety, ale przywiązałyśmy się do siebie. 

5. Jakich słodyczy z Harry'ego Pottera chciałabyś spróbować?

Najbardziej to chyba kremowego piwa. 

6. Jest taki film, który Cię doprowadził do łez ?

Igrzyska śmierci! Muszę przyznać, że na drugiej części Kosogłosa płakałam jak bóbr. Już nie wspomnę o książce, przez którą nie mogłam spać kilka nocy i beczałam do poduszki przez kilka dni. Dosłownie. A  tak poza tym to Armageddon, Niemożliwe, Pamiętnik, CJ7, piąta i ostatnia część Harrego Pottera, która zwiastowała koniec tej wspaniałej historii, co było dla mnie diabelnie ciężkie do zaakceptowania i złamało moje serce. 

7.Ulubiony aktor/aktorka ? 

Aktorem zdecydowanie, bezkonkurencyjnie, pierwszorzędnie- Tom Felton. Uwielbiam tego człowieka, ale o tym już wspominałam. Poza tym bardzo lubię również Jasona Stathama, Thomasa Sangstera z Więźnia Labiryntu i Gry o Tron oraz Roberta Pattinsona, czyli filmowego Cedrika! A moją ulubioną aktorką jest Mila Kunis. Piękna kobieta.

8.Gdyby można było cofnąć czas, to co byś w swoim życiu zmieniła ?

Zdecydowanie wcześniej zaczęłabym czytać książki!

9. Ulubione zaklęcie z Harry'ego Pottera?

Crucio!

10. Czekolada mleczna czy gorzka?

Bardziej lubię gorzką, ale czekolada to czekolada. Każdą czeksę lubię. 

11. Kto jest dla Ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania

Albert Einstein i George Clooney! A tak poza tym to nawet Draco Malfoy, który potrafi ukryć swoje myśli za zasłoną sarkazmu i arogancji, bo nie ukrywam to jest w życiu przydatne.


Drugą nominację otrzymałam od: Potter Head z bloga

Za co również bardzo dziękuję!

1) Ulubione zwierzę?

Ogólnie nie lubię zwierząt. Być może niektórym wyda się to absurdalne, ale nie lubię. Jeżeli miałabym wybierać to byłby to kot. W sumie zawsze chciałam mieć kota- najlepiej sfinksa kanadyjskiego. Miałam mieć też fretkę, ale po tym jak z mamą naoglądałyśmy się filmików, gdzie demolowały domy, to zrezygnowaliśmy. Choć przyznam, że są całkiem urocze jak na gryzonie. 

2) Ulubiony film/książka?

Cała trylogia Harrego Pottera, ale to już podchodzi pod… obsesję. Uwielbiam całą trylogię Igrzysk Śmierci, Zmierzchu i Więźnia Labiryntu. Kocham i wracam z utęsknieniem :D 

3) Do jakich fandomów należysz?

Jestem Potterhead, Madridist, Belieber i Moonwalker. Jeżeli ktoś by nie wiedział, w co szczerze wątpię, to Madridist oznacza bycie fanem klubu Real Madryt. Jestem fanką od około pięciu lat. Belieber- fan/fanka Justina Biebera (do tego fandomu należę od około czterech lat) Moonwalker to tytuł fana Michaela Jacksona, a Potterhead raczej tłumaczyć nie muszę. 

4) Kim chcesz zostać w przyszłości?

Jak już wspominałam na blogu, swoją przyszłość wiążę z aktorstwem, ale poza tym zastanawiam się nad działem prawnym. Głównie interesuje mnie rola radcy prawnego. 

5) Trzy cechy Twojego charakteru?

Jestem złośliwa, to na pewno. Okrutne, ale lubię komuś czasem, a nawet bardzo często, podokuczać. Dysponuję również dużym buforem poczucia humoru. Jestem nieprzytulista, a nauczyciele powiadają, że nawet arogancka. Ale co oni tam mogą wiedzieć.

6) Ulubiona postać z Harry'ego Potter’a?

Ulubioną jest zdecydowanie Draco Malfoy. Poza moją najukochańszą postacią lubię Bellatrix, Syriusza (co się trochę wyklucza, bo jak wiemy Bellatrix zabiła Black’a) Hermione, Nevilla i Snape’a. Może to kogoś zdziwić, ale niemałą sympatią darzę również Lockharta, który jest moim zdaniem tak głupi, że aż śmieszny. Przez to oczywiście go lubię. Poza tym ostatnimi czasy przekonałam się do Rona. Tak, lubię Rona, choć wcześniej nie znosiłam. I tak, to dlatego Hermiona pogodziła się z Ronem w moim opowiadaniu. 


7) Czekolada czy lody?

Lody. Zawsze mogą być czekoladowe. Prawda?

8) Ulubiona potrawa?

Uwielbiam chińszczyznę, pizzę i fasolkę na ostro z prażonym sezamem. 

9) Jakie jest Twoje Hobby?

Nie mam hobby. Chociaż… pisanie mogę uznać za swoje hobby.

10) Góry czy morze?

Morze. To znaczy… Zazwyczaj odwiedzam miejsca, gdzie są góry połączone z morzem. Lubię to i to, dlatego trudno mi wybrać. Ostatecznie stawiam na morze. 

11) Dramione czy Drarry?

Zdecydowanie Dramione! Drarry… hmm. Czytałam kilka Drarry, ale jakoś mi nie podchodzi. Nie widzę ani Harrego, ani Draco w wersji homoseksualnej. Mało tego! Nawet nie chcę widzieć… 


NOMINUJĘ:





Przepraszam za tak małą ilość nominacji, ale ostatnio nie mam czasu na czytanie blogów, także to musi wystarczyć :(


Moje pytania:

1. Jaki rodzaj literacki lubisz najbardziej?

2. Ulubiona lektura szkolna?

3. Czego najbardziej się obawiasz?

4. Jaka jest Twoja ulubiona para książkowa?

5. Jakie są Twoje ulubione książki? 

6. Co Cię przekonało do Dramione?

7. Kto jest Twoim idolem i dlaczego?

8. Która część Harry'ego Potter'a jest Twoją ulubioną?

9. Jaki jest Twój ulubiony zapach?

10. Co znaczy dla Ciebie słowo "przyjaźń"? 





7 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominację, w wolnym czasie postaram się ją zrealizować :)
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nowy rozdział. Czekam z utęsknieniem :-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko...porzuciłaś bloga? Już dawno nie było nic nowego, rozumiem,że masz obowiązki,drugiego bloga itd. no, ale cóż pokochałam narcyza i czekam i czekam...

      Usuń
    2. Nie porzuciłam :) Rozdział jest w trakcie pisania, mam zamiar go opublikować po weekendzie. Wiem, że obiecywałam i obiecuję cały czas, ale ze mną już lepiej i mam nadzieję, że dam radę w końcu zakończyć ten rozdział. Wszystko wytłumaczę w następnej notce, czyli niebawem.

      Pozdrawiam i ściskam mocno! :*
      Nilkrokusy

      Usuń
  3. Kiedy nowy rozdziała? Tak mi smutno...
    Ps. Haha "pipacz" 😁 Też lubiłam pipacza 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo :(
      Rozdział się pojawi niedługo, obiecuję :)

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. Trochę się tu o tobie dowiedziałam! ( spokojnie nie jestem przesladowczynia xD)pipacz rozwalił mnie XD Zapraszam do siebie, a teraz lece do ciebie_n Dawno mnie tu nie bylo i za to przepraszam, ale obowiązki ;) Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń