Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

wtorek, 9 lutego 2016

Drabble: Niekończąca się opowieść.

Kochani!

Witam was serdecznie! Dzisiaj nieco nudziłam się na lekcji, w czego konsekwencji zapraszam do przeczytania mojego kolejnego drabble, które mają nieco inne oblicze niż historia, którą publikuję. Muszę przyznać, że drabble potrafię pisać tylko w stylu melancholijnym i nieco przygnębiającym. Mam nadzieję, że się spodoba. :)

Nilkrokusy. :)

_______


"Tak czy inaczej nigdy już o Tobie nie zapomnę.

To jest niekończąca się opowieść o Tobie i o mnie."

_______



 W jednym z pokoi przy Grimmauld Place, na jednym z wielu zapadniętych łóżek, cierpiała dziewczyna. Dziewczyna rozchwiana emocjonalnie. Hermiona Granger. Sam na sam ze swoją impresją, która flegmatycznie usiłowała ze szczętem rozbić na miazgę jej poczciwe serce. Szlochając, spazmując, zawodząc, dłonią ściskała policzek, na którym został złożony agonalny pocałunek. Był równie szatański co osoba, która pozostawiła po nim łzawy smak. Uczucie, które nią władało, porwało ją w wir niekończącej się udręki. Pokochała mężczyznę, którego nie powinna. Poświęciła serce śmierciożercy. W drugiej ręce gniotła kawałek pergaminu, a zapisane było tam wyłącznie jedno słowo. „Tęsknię”. Wiecie, kto je napisał? On. 
Gorzka historia. 

____________

Śliczny obrazek.

14 komentarzy:

  1. Cudowne drabble. Bardzo wzruszające.
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam
    Druella
    http://druellaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Uwielbiam drabble z motywem smutku, pożegnania, żałoby. W 100% mój gust!
    Pozdrawiam
    Letothers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!❤
      Ja również uwielbiam właśnie takie drabble :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Kiedy next rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czartek/piątek :) Chociaż sądzę, że raczej w piątek nad ranem :D

      Usuń
  4. Cudne bardzo mi się podoba mimo, że jest smutne ;)
    Masz do tego talent już wiele razy to powtarzałam :)
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    i zapraszam do mnie na 4 rozdział
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!❤
      Oczywiście wpadnę! :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Super drabble! :3 Tak jak Let Others uwielbiam motywy smutku. Czekam także na kolejny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię słodkich tekstów, więc to drabble tym bardziej przypadło mi do gustu. :)
    Bardzo zgrabnie napisane, słowa same układały się w melancholijną melodię, więc myślę, że cel osiągnięty.
    Nie zauważyłam też większych błędów. Jedynie przy „tęsknię” brakuje kropki (powinna znaleźć się po cudzysłowie) i potem przecinka po „wiecie”.
    Pogratulować tekstu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Już wyprostowałam błędy. :)

      Usuń
  7. Cuuudo! Tak właśnie wygląda dobre drabble ;)

    OdpowiedzUsuń