Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

sobota, 2 stycznia 2016

DRABBLE: D. Ostatnia łza.

Witam.

Tak jak mówiłam, już dziś pojawia się druga część drabble mojego autorstwa. Zapraszam do czytania i komentowania. 

Nilkrokusy. :)


____

"Nies­traszna śmierć dla te­go, który choć raz umierał z miłości. "


Serce łomocze mi o pierś z taką siłą jakby miało wyskoczyć. Czuję strach, i obrzydzenie do samego siebie. Świadomość, że zaraz dokonam mordu na ukochanej osobie pogłębia mój destruktywny stan emocjonalny. Hermiona Granger leży tuż przede mną, moja Granger. Nie umiem spojrzeć jej w oczy, mimo tego, że bardzo tego pragnę. Dostrzec te iskierki radości, które uwalniają napięcie. Słyszę słowa ojca: „Zabij ją Draco, teraz”. Podnoszę różdżkę, zbieram w sobie odwagę i spoglądam na nią. Uśmiecha się. Po chwili zielony błysk rozświetla mrok, który panuje, a wśród niego ona. Odwracam kawałek drewna w swoją stronę i pozwalam umrzeć nam razem. 

_____


10 komentarzy:

  1. Cudowne *-* Tak mało słów, a mimo to głęboki przekaz ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje drabble pełne emocji po prostu piękne ;)
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Osobiście bardzo lubię pisać drabble :D

      Usuń
  3. No niespodziewana końcówka drugiej części. Niczym Romeo i Julia :) Bardzo dobre drabble!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne <3 Nieziemskie *-* zapraszam do mnie -->http://zakazaneuczucie-dramione-hansy-i-inne.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Zajrzę jak będzie momencik :)

      Usuń