Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

wtorek, 15 grudnia 2015

Nominacja do Liebster Blog Award



Nominacja do LIEBSTER BLOG AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Arcanum Felis z bloga http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com za co bardzo, bardzo dziękuję jeszcze raz!

Pytania i moje odpowiedzi:

Co rozśmiesza cię do łez?

Muszę przyznać, że jestem osobą z ogromnym poczuciem humoru, nawet zbyt dużym, ponieważ ludzie często dziwią mi się, że śmieję się z rzeczy, które nie powinny bawić, albo po prostu nie są śmieszne. Dlatego trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, ale powiedzmy, że są to moje przyjaciółki i robią to w najbardziej nieodpowiednich miejscach i nieodpowiednim czasie, tak więc niestety dziewczyny, ale was nie pozdrawiam! 


Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Moją ulubioną porą roku jest lato i myślę, że tutaj nie mam wiele do powiedzenia. Jest ciepło, są wakacje i nie trzeba nosić długich spodni, których nienawidzę i właśnie dlatego lubię ten okres najbardziej.

Lubisz zwierzęta? Jakie zwierzę chciałabyś mieć i dlaczego?

Nie jestem miłośniczką zwierząt, ale powiedzmy, że chciałabym mieć kota lub fretkę. Nie psa, ponieważ miałam i trudno byłoby mi przyzwyczaić się do nowego. 

Czy masz jakieś oryginalne hobby? Jeśli tak to jakie?

Niestety, ale nie mam żadnego, przynajmniej na stałe. Uczęszczałam na zajęcia teatralne, plastyczne, taneczne i inne (z większości mnie wyrzucili), chodziłam na yogę, kiedy byłam młodsza na jazdę konną i wiele, wiele innych, których już nawet nie pamiętam, bo chęć chodzenia na lekcje, czy zajęcia minęła szybciej, niż się pojawiła. Próbowałam rysować, zbierałam znaczki i różne takie, które wolę pominąć, aby się nie ośmieszać. Podsumowując, nie mam żadnych pasji, ani hobby. 

Ps. Pisząc to, naszło mnie na grę na pianinie

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Zdecydowanie cała seria o Harrym Potterze, a poza dziełami Rowling lubię także Igrzyska Śmierci i Małego Księcia.

6. Film, który mogłabyś polecić każdemu?

Tutaj również bezkonkurencyjnie Harry Potter, lecz jak wiadomo nie tylko to oglądałam i mi się spodobało. Bardzo lubię też film Niemożliwe, Armageddon, Zapowiedź, Zjawy, To tylko seks, Igrzyska Śmierci i wieeele innych. 

7. Twoja ulubiona potrawa to? 

Jedzenie jest moim najlepszym przyjacielem, a jak wiadomo- między nimi się nie wybiera.

8. Co lubisz robić gdy masz wieczór tylko dla siebie?

Czytać. Czytać mogę zawsze i wszędzie. Jest to moja ulubiona czynność. 

9. Czy to twój jedyny blog? 

Tak. Pierwszy i jedyny, jak na razie.

10. Jak reagujesz na nietrafiony prezent?

Normalnie. Dziękuję, bo tak należy.

11. Ulubione święta w roku i dlaczego?

Boże narodzenie. Lubię atmosferę tych świąt, lubię słuchać świątecznych piosenek. Lubię te święta bez porywającej ideologi- tak po prostu.

Nominuję:



Moje pytania:

1.Wyobraź sobie, że możesz tylko szeptać albo tylko krzyczeć – co wybierzesz?

2.Kto jest Twoim ulubionym filmowym złym charakterem?

3.Który film jest Twoim zdaniem przereklamowany?

4.Ulubiona piosenka? I dlaczego akurat ona?

5.Podejmujesz szybkie decyzje czy długo się zastanawiasz?

7.Co najchętniej robisz latem?

8.Jaka jest Twoja najważniejsza ogólna zasada?

9.Wierzysz w przeznaczenie?

10.Co najbardziej cenisz u przyjaciół?


Ps. Zapraszam jutro (16 grudnia) na następny rozdział mojego opowiadania.

Pozdrawiam


Nilkrokusy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz