Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

sobota, 19 marca 2016

INFORMACJA

Witajcie! 

Jak sami mogliście zauważyć, od około trzech tygodni nie pojawił się nowy wpis. 
Kilka osób pisało do mnie z pytaniem, czy blog został porzucony, dlatego informuję - nie!
Chciałam w choć małym stopniu poprawić moje poprzednie rozdziały i w tym celu założyłam Wattpada, na którym będę na bieżąco publikowała zmodyfikowane rozdziały, a następnie kopiowała tutaj na bloga. Jak niektórzy mogli zauważyć (choć wątpię, że ktoś NIE zauważył) to są one koszmarne i strasznie mi za nie wstyd. Przepraszam za nieobecność!

Kolejny rozdział tego opowiadania pojawi się najpóźniej w poniedziałek, ale liczę na to, że wyrobię się do jutra (niedziela)

A no i w między czasie zmieniłam wygląd bloga, ponieważ wydawało mi się, że tamten szablon w ogóle nie pasował do atmosfery panującej w opowiadaniu. Mam nadzieję, że się spodoba!

Pozdrawiam 
Nilkrokusy :) 



2 komentarze:

  1. Ojoj jak czerwono *.* podoba mi się :D
    Oczywiście czekam na kolejny rozdział ;)
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń