Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

niedziela, 24 stycznia 2016

Nominacja do Liebster Award #2

Czym jest "Liebster Award"?



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"




Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Let Others z bloga- http://letothers.blogspot.com

 Za co jeszcze raz dziękuję! 
_______________________

1.Draco czy Hermiona? Uzasadnij.

Zdecydowanie Draco. To dosyć głupie, ale przyznam się, że mam obsesję na punkcie Toma, jak i książkowego Malfoya. Nie wiem jak to się stało, ale po prostu uwielbiam tego narcyza. Być może jest to spowodowane tym, że mam podobny charakter. W każdym razie, czczę tę postać, jak i aktora. Dosłownie ubóstwiam każdą komórką w swoim ciele. Poza tym to mój ulubiony bohater całej serii Harrego Pottera. 

2. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia przygody z pisaniem?

Zaczęłam pisać z nudów. W czasie, kiedy odkryłam fenomen Dramione, postanowiłam napisać swoją historię. Dlaczego? Dlatego, że chciałam stworzyć coś, co będzie mi odpowiadało w stu procentach. Będzie to przedstawiona moja historia, na moich zasadach. Pierwszą z nich było przede wszystkim rozdzielić prefektów naczelnych. Toteż dlatego w moim opowiadaniu Draco nim nie jest. Kiedy zabrałam się za pisanie, nie myślałam żeby gdziekolwiek to publikować. Byłam przekonana, że nikt nie będzie tego czytał. Początkowo, moje wypociny połykały jedynie moje koleżanki, które powiedziały żebym sobie założyła bloga. I tak też zrobiłam. Kapitalna historia.  

3.Gdzie się kształcisz, a może zakończyłaś naukę i pracujesz?

Kształcę się. Mianowicie w jednym z gimnazjów w mieście, w którym mieszkam. Tam na marginesie to nigdzie jeszcze nie wspominałam ile mam lat. Tak więc- mam czternaście lat. Młoda kapusta jeszcze ze mnie. 

4.Ulubiony pisarz?

Staram się czytać dużo i poznawać autorów moich ulubionych dzieł. Jednak na chwilę obecną moją ulubioną pisarką jest J.K Rowling. Natomiast pisarzem William Szekspir. Ach uwielbiam rarytasy tego człowieka. Poskromienie złośnicy, czy też Romeo i Julię, których w pewnym stopniu uosobieniem jest nasza para. Oczywiście w Dramione. Przynajmniej moim zdaniem… (tajemniczy wielokropek)

5. Jaki gatunek filmowy oraz książkowy bardziej preferujesz i dlaczego?

Myślę, że nie mam określonego. Nie działam na zasadzie „Romans? O nie. Nie oglądam.” Lubię i dramaty, fantasy, kryminały i komedie (szczególnie Fasolę i jeszcze szczególniej część, w której został Bondem) 

6.Czy wiążesz swoją karierę z pisarstwem?

Nie wiążę. Raczej wiążę z teatrem/aktorstwem. Mam zamiar udać się do szkoły teatralnej. Może jeszcze o mnie usłyszycie. Ha!

7. Czy w twoim życiu wydarzyła się nieprzyjemna sytuacja, z której "wyciągnęła" Cię postać fikcyjna?

Raczej nie, ale pozwolę sobie wstawić obrazek, który w miarę oddaje istotę mojej odpowiedzi. 



Dobra, nie dodam tego, który miałam zamiar, ale podobny. Przy tym chciałam jeszcze coś dodać, bo brakuje mi Draco, który udowodnił mi, że „człowiek nie rodzi się złym z natury”.

8. Jaki masz stosunek do portali społecznościowych?

Szczerze? Fejs, czy instagram jest dla mnie marginalny. Mimo to, cieszę się, że istnieją te portale, dzięki którym mogę komunikować się z ludźmi w prosty sposób.

9. Czasy obecne czy 30 lat wstecz- dlaczego tak, a nie inaczej?

Obecne. Przyznam, że interesuje mnie historia i życie jakie kiedyś prowadzono. Jednakże wątpię bym odnalazła się w świecie, takim jaki on był trzydzieści lat temu. Jestem rozpieszczonym bachorem XXI wieku. 


10. Traktujesz bloga jak pracę, przyjemność, a może konieczność?

Przyjemność. Zdecydowanie. Piszę kiedy mam czas, kiedy mam na to ochotę i piszę to przede wszystkim dla siebie. Uwielbiam to robić i na pewno nie traktuję tego jako konieczność, ani pracę. Nie muszę tego robić, ani na tym nie zarabiam. 


11.Napisz o swoich zachowaniach, których się wstydzisz(nie lubisz ich, chcesz je zmienić)

Skubanie pazurów. Ugh, jak ja tego w sobie nienawidzę. Moje niekontrolowane wybuchy śmiechu. Często podczas lekcji, lub poważnych rozmów. Irytuje mnie i zarówno zawstydza, kiedy muszę kogoś pytać co przed chwilą powiedział. I najgorsze jest to, że mówię wprost, że go nie słuchałam. To jest jak najbardziej dzikie. Nie potrafię nad tym zapanować. Poza tym nie mam chyba innych wstydliwych zachowań. Jestem człowiekiem szalonym, bez wstydu. Reasumując: nie przejmuję się opinią innych. To co o mnie mówią i myślą spływa po mnie jak po kaczce.
_______________________________________

Nominuję: 

Onnawen z bloga http://dark-side-of-life-hermiona-granger.blogspot.com

Danice z bloga http://slytherin-dramione.blogspot.com

Galadriel Black z bloga http://wszyscypragniemywolnosci.blogspot.com

oraz

 Arcanum Felis z bloga http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com


(przepraszam za małą ilość nominacji, ale brak czasu)

________________________________________

Moje pytania:


1. Jeżeli jesteś w stanie, przypomnij sobie pierwszą reakcję na temat Harrego Pottera. Co wtedy czułaś i czy spodobało Ci się to od początku? 

2. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna?

3. Jakie miasto uważasz za najpiękniejsze na świecie?

4. Gdybyś mogła zamienić się z kimś miejscem na jeden dzień, kto by to był?

5. Czy uważasz, że wprowadzenie wątku Dramione w oryginalnej wersji Harrego Pottera, byłoby słuszne?

6.Co najbardziej Cię przeraża? Jakaś myśl, wydarzenia, zachowania ludzi na świecie?

7.Wierzysz w przeznaczenie?

8.Prowadzisz zdrowy tryb życia?

9.Co najbardziej zaskoczyło Cię w całej serii Harrego Pottera?

10. Za co cenisz swoich przyjaciół?

11.Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką? 

_____________________________________


Pozdrawiam Nilkrokusy :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;) dziś wieczorem odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Postaram się dziś wieczorem dodać odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  3. http://druellaopowiada.blogspot.com/2016/01/liebster-award-2-i-3.html

    Nominowałam Cię do Liebster Award ;)

    OdpowiedzUsuń