Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

piątek, 4 grudnia 2015

PROLOG

Czy to możliwe, że jeden list jest w stanie wywrócić życie do góry nogami? Jak widać tak. To opowieść o dziewczynie, która nie tylko zmieniła swoje życie, ale również poglądy wobec niektórych rzeczy i ludzi. To opowieść o Hermionie Granger. Uczennicy Hogwartu, Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Opowieść o czarownicy z trudnym życiem, która pokonuje zakręty losu. W tej historii nie zabraknie również trudnych decyzji, które musiał podejmować pewien Ślizgon. Decyzji, które uraziły jego dumę, trudny charakter, zasady, ale z pewnością uleczyły jego duszę i w pewnym stopniu, naprawiły jego życie. Poznajcie świat nastolatków, którzy muszą wybierać między tym, co dobre a tym, co złe, tym co łatwe, a trudne, a w zasadzie tym, co odpowiednie, a tym, co konieczne. W każdym razie zachęcam do przeczytania historii Dracona Malfoya i Hermiony Granger, znienawidzonych wrogów i gorących kochanków.



____________________

WSZYSTKIE ROZDZIAŁY OPUBLIKOWANE NA BLOGU SĄ W TRAKCIE POPRAWEK! (BARDZO DUŻA ILOŚĆ BŁĘDÓW)

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się prolog, ciekawy styl pisania. Rzadko komentuje, ale coś mnie do tego skłoniło. Lecę dalej czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku *.* swietnje się zaczyna! Lece czytać nastepne rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zapowiada :) Idę czytać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W myśl zasady Czytam=Komentuje, jestem. I jestem zachwycona! Śliczny, lekki styl. Lubię takie - nie za bardzo upiększone, nic na siłę, wyważone i z klasą. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie! :) Masz na myśli sam prolog, czy może już miałaś okazję "skubnąć" co nie co mojego opowiadania? :)

      Usuń
  5. Ja już się wciągnęłam po prologu onieee

    OdpowiedzUsuń