Skomentuj :)

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

czwartek, 31 grudnia 2015

DRABBLE: H. Ostatnia łza.

Witam.

Postanowiłam napisać drabble, no i jakoś mi się udało. Mam nadzieję, że się spodoba. Na pewno napiszę drugą część z perspektywy Draco. Proszę o ocenę w komentarzu, to ważne. Poza tym życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku! 


Nilkrokusy. :)

_____


"Można odejść tyl­ko raz, lecz zos­tać już na zaw­sze. Bo miłość sil­niej­sza jest niż śmierć"


Czuje przenikliwy chłód. Rozglądam się. Znajduje się w lesie. Zakazanym lesie. W oddali widzę dwie postacie, które zmierzają w moja stronę. Nie mogę się poruszyć, czuje się sparaliżowana od pasa w dół. Po chwili pochyla się nade mną mężczyzna o platynowych włosach, stalowych oczach- Draco Malfoy, mój Draco. Metr za nim stoi jego ojciec. Szepcze mu do ucha słowa, a po jego bladym policzku spływa słony żal. Unosi różdżkę i celuje w moje serce. Wypowiada śmiercionośne zaklęcie, a ja uśmiecham się smutno. Moje ciało przeszywa ciepło, tracę kontakt z rzeczywistością, moje powieki opadają, a spod nich uwalnia się ostatnia łza.

_____

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoje drabble ;) jest w nim wiele emocji gratuluję talentu :)
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Bardzo dobrze oddane uczucia w 100 słowach. Brawo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo świetne opowiadanie :* prosiłabym żeby w 11 rozdziale było trochę Rona ale żeby był trochę chamski i wredny ( jakby można oczywiście) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest prześwietne ^^
    Pozdrawiam :)
    druellaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam od darbble, w końcu dobrego autora poznaje się od tego jak godnie zaprezentuję coś wspaniałego w nawet w tak krótkim tekście. Podoba mi się! :) Chociaż jest smutne i zapewne gdyby wciągnąć czytelnika głębiej ( lecz no limit słów nie pozwala) zapewne nie jeden uroniłby łzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Zapraszam również na drugą część z perspektywy Draco.

      http://dzikie-pochlebstwa.blogspot.com/2016/01/drabble-d-ostatnia-za.html

      Usuń
  6. Piękne <3 Tyle emocji *-* Zapraszamy do mnie--> http://zakazaneuczucie-dramione-hansy-i-inne.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń